Pages

Wednesday, April 22, 2009

Ce ne pregătește 2009? Tarantino vs. Nazi, the Unborn Undead and Bill Murray’s Limits

M-am uitat peste câteva din trailerele filmelor ce vor ieși anul ăsta și pe moment am ales 3 mai interesante:
Inglorious Basterds, noul film a lui Quentin Tarantino despre un detașament al armatei americane în Franța în timpul Celui de-al Doilea Război Mondial a cărui unic scop e să omoare soldați naziști. Brad Pitt în rolul principal.



Cam 80% din trailerele pe care le-am văzut au fost filme horror, nu știu dacă din cauza că alea mi le-a pus youtube în față, sau pentru că vor fi multe filme horror anul ăsta. Cam toate sunt aceleași căcaturi pe care le-am văzut: case bântuite, adolescenți torturați de nebuni în cabane, spirite cu trecuturi obscure care vor răzbunare etc etc. Unul singur a ieșit în evidență pentru că pare să se detașeze complet de stilul hollywoodian inspirit de cel japonez care ne bombardează de câțiva ani, “Grace”; o mamă își pierde sarcina în luna a opta, totuși vrea să o ducă la capăt, când se naște copilul prinde iar viață. Asta îi dă speranță și bucurie mamei care va face orice sacrificiu pentru copilul ei, ceea ce e bine pentru că acest bebe drăgălaș nu se hrănește cu lăptic.


La ultimul film nu voi face multă reclamă. Atâta spun: Jim Jarmusch la regie și Bill Murray, Tilda Swinton, John Hurt și Gael Garcia Bernal la actorie. Dacă asta nu te-a convins dă te rog click pe x-ul din colțul dreapta-sus a ecranului și nu mai intra pe blogul ăsta.

No comments:

Post a Comment