Pages

Friday, December 4, 2009

Monolog: Good Will Hunting - Why not work at the NSA?

Acu cateva zile am postat un articol cu mai multe recenzii, printre care si la "The 25th Hour", la care am atasat un monolog.
Tot acum cateva zile am inceput diversificarea articolelor facand un fel de recenzii/prezentari la postere clasice sau memorabile.

Pentru ca este un blog despre intreaga arta a cinematografiei voi diversifica si mai mult si voi mai face cate un top, si voi posta muzica/dialoguri/monologuri/momente memorabile.

Ma gandeam sa postez al doilea monolog din 'The 25rh Hour', dar cum e strans legat de film si de final (si cum sper ca recenzia mea v-a determinat sa-l vizionati) am decis sa nu.
Monologul selectat pe azi e din "Good Will Hunting", film care nu m-a impresionat pe cat ma asteptam, dar are niste parti foarte bine scrise, asta fiind una:



PS: poate ajuta sa stiti ca personajul lui Matt Damon e un geniu matematician, si altele.

PPS: in urmatoarele posturi monologurile mele nu vor mai aparea sau vor fi mai scurte

PPPS: Postul numarul 100, yey

No comments:

Post a Comment