Pages

Wednesday, March 24, 2010

Si daca tot vorbeam...

...de scurt metraje si TIFF 2007, in sfarsit am reusit sa gasesc cel mai bun (dupa opinia mea) film din acea serie, "Examen" a lui Paul Negoescu. Desigur criticii au preferat si au premiat "Lampa cu caciula" caci e la moda in Romania sa se premieze filmele plictisitoare in care nu se intampla nimic, si care nu fac altceva decat sa arate chestii banale pe care le stim din viata romaneasca, pentru ca vezi tu, asta le place europenilor, asa ca asta premiem si noi. Nu am nimic cu minimalismul, cand e bine folosit, "Politist, Adjectiv" a fost un film bun, chiar daca nu se intampla mare lucru. Se intampla in interior. II ZICE SUBTEEEEXT!!! MA AUDE CINEVA? Pentru studii mai aprofundate vedeti Harold Pinter.

Si uite asa nici in acest filmulet nu prea se intampla mare lucru, ai zice ca e banal daca as face rezumatul actiunii in sine, dar se intampla atat de multe in subtext, si e atat de fain reprezentat. Draga HBO si critici romani de film: SUGETI PULA! SUNTETI NISTE RATATI CARE PUPA IN CUR EUROPA SI NU STITI SA GANDITI! LAMPA CU CACIULA A FOST UN CACAT SI LA FEL SI MEGATRON! TREZITI-VA SI MIROSITI VALOAREA!

Anyway, without furthe delay iata linkul la film, ca nu am gasit embed:

1 comment:

  1. eu să ştii că te aud! :)) mi-a plăcut asta "TREZITI-VA SI MIROSITI VALOAREA!". :))LOL

    ReplyDelete