Pages

Tuesday, May 31, 2011

Attack the Block – Aliens in the hood

Cum de l-am vazut?
Din trailer parea o comedie britanica cu extraterestrii, in stilul "Hot Fuzz" (e cu Nick Frost si producatorii de la "Shaun of the Dead"), si sincer, nu avea o pozitie prea inalta pe lista prioritatilor mele, daaaaar, multe recenzii il recomandau calduros, si unele de la oameni din industrie pe care ii respect. So I gave it a shot.

Inner City vs. Outer Space

Noapte. In drum spre apartamentul ei dintr-un cartier rau famat, o asistenta este jefuita de o gasca de adolescenti sub amenintarea unui cutit, dar tinerii sunt intrerupti cand un meteorit cade langa ei si o creatura bizara, cu dinti si gheare, ii ataca. Tanara scapa, dar baietii decid sa infrunte monstrul, caci nimeni nu se pune cu cartierul. Creatura este usor invinsa si baietii incep sa viseze la faima si banii pe care ii vor primii in urma descoperirii unei specii extra-terestre. Momentul de bucurie e scurt insa, caci in curand zeci de meteoriti cad prin cartier, fiecare purtand in el un extratrestru de trei ori mai mare si mai fioros decat cel care a fost invins, iar tinta invariabila a fiecaruia e gasca celor cinci baieti.
Realizand ca nu au sansa de scapare pana nu omoara fiecare extraterestru care ii urmareste fara pauza, baietii formeaza o alianta nevoielnica cu asistenta pe care mai devreme o jefuisera, urmand o noapte lunga de fuga, lupta si actiune.

Big alien gorilla wolf mother-fuckers, bruv, believe! [click pentru toata recenzia]


L-as vedea din nou?
Daca gasesc pe cineva sa vina cu mine, m-as duce chiar la cinema sa-l revad zilele astea, altfel nu o sa-l pierd cand va fi la TV.

3 comments:

  1. Ma voi uita la el, sper sa fie peste Hot Fuzz

    ReplyDelete
  2. fra, nu e parodie. nu te astepta la o comedie

    ReplyDelete
  3. eu am citit doar ce era pe pe blog, am refuzat sa-ti fac trafic pe raluk.ro :)) am citit si restu, am inteles

    ReplyDelete