Pages

Wednesday, June 1, 2011

Doua trailere pentru "Don't be afraid of the Dark"

Saptamana trecuta am spus cat de putin impresionat am fost de "Los Ojos de Julia", film a carui atractie majora era urmatorul mesaj care se gasea pe poster "Guillermo del Toro presents", nu ca si regizor, ci ca si producer.


Azi am sa prezint un alt film produs si scris de del Toro (regia tot nu e a sa) "Don't Be Afraid of the Dark". Primul teaser l-am vazut acum cateva luni, si zilele astea a iesit un trailer mai complex.
De ce va prezint aceste trailere? Pentru ca m-au speriat si m-au nelinistit (fiacare in parte) decat tot filmul pe care l-am vazut saptamana trecuta.
Enjoy!

PS: la primul sa va uitati seara cu lumina stinsa in camera



2 comments:

  1. Cred ca del Toro procedeaza ca si J.J Abrams, Ridley Scott, Spielberg etc.. creste o generatie de tineri regizori si isi realizeaza proiectele cu ei. Mai face si niste bani pe langa.. mai e si chestia de marketing pentru ca del Toro e un brand si astia de se ocupa de promovare il scot la inaintare etc.. Sper sa fie satisfacator..

    ReplyDelete
  2. e o chestie pe care autorii de carti super-comerciali o faceau demult. ai scris o carte buna de dragoste, dar nu ti-o publica nimeni? daniel steel isi pune numele pe ea ca si co-autoare, ea primeste niste bani si tu esti publicat si ai un instant top seller.

    la carti mi se parea o chestie incridibil de trista, la filme nu stiu. ca si produceri au totusi o mana in creearea filmului. acum ca numele lor e deasupra regizorului e altceva, dar era o vreme cand asta era normal. unii regizori pur si simplu nu sunt auteuri, si sunt ami degraba niste angajati tehnici, ca si regizorul de imagine, sau de lumina, decat creatori.

    oricum del toro isi pune numele pe atatea filme spaniole ca sa le promovoze international, caci nu imi dau seama cat de mult ar fi fost implicat.

    dar asta nou e un proiect mai personal. si asta se vede, slava domnului.

    oricum, nu ai zis daca ti-a sarit putin inima cand l-ai vazut sau nu

    ReplyDelete