Pages

Thursday, August 4, 2011

Lista filme

Am luat si eu leapsa pentru prima data. Piratulcinefil mi-a dat-o pe cea cu lista alfabetica de film.
Am trisat putin, iar unele le-am pus nu neaparat pentru ca ar fi filme preferate dar nu am gasit ceva mai bun la acea litera. Ah, si sunt in sistem QWERTY.


Quills
Where the Wild Things Are
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Road, The
Trainspotting
Solyaris
Up
Ivanovo detstvo (Copilaria lui Ivan)
One Flew Over The Cuckoo's Nest
24 Hour Party People
Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, The
Synechdoche, New York
Dark Knight, The
Fountain, The
Garden State
Hitchhiker's Guide to the Galaxy, The
Juno
Kontroll
Let The Right One In
Zombieland
eXistenZ
Cidade de Deus
V for Vendetta
Brazil
Nunta Muta
Machinist, The

Dau mai departe leapsa colegilor mei cei lenesi, Rutzky si Marqui, si Andreei si lui Bogdan (daca vor)

4 comments:

  1. interesanta solutie de prezentare. chiar avem unele in comun. sunt invidios pentru A,F si W :)

    ReplyDelete
  2. care's regulile casei? filme vazute? filme dorite? filme bune vazute? filme random?

    ReplyDelete
  3. filme vazute in orice caz.
    filme care te-au marcat preferabil, dar daca e vreo litera la care nu e vreun film care te-a marcat, ia cel mai memorabil film de la acea litera (ex. la mine "Up", nu neaparat Pixarul vietii mele, dar nu am gasit altceva cu U). also, daca nu gasesti niciun film care sa inceapa cu litera anume, litera poate sa fie la mijloc de titlu sau mijloc de cuvant.

    ReplyDelete
  4. origianal lista ;),imi notez si cateva care nu le-am vazut..

    ReplyDelete