Pages

Saturday, January 28, 2012

Meet Bane: Prologul "The Dark Knight Rises"

Producatorii ultimului Batman au repetat miscarea de marketing din 2008 cand primele sase minute din "The Dark Knight" (cele in care Joker jefuieste o banca) au fost atasate la unele proiectii IMAX de la "I Am Legend", astfel cei care au fost la IMAX la 'Mission Impossible - Gost Protocol' s-au putut bucura de primele sase minute din TDKR.

Si cum in acea prima scena l-am putut vedea pentru prima data pe Joker, si aici avem de mult asteptatul thrill de a vedea ce este un Bane.

Pe net inca nu a aparut decat in format 'camera-furisata-in-cinema', motiv pentru care imi cer scuze pentru calitatea imaginii, dar sunetul e cel mai bun din toate variantele pe care le-am vazut.

//Aici era video-ul. Din pacate nu merge. Asa ca am pus in loc o serie de poze relevante. Link-ul e mai jos.
                                                                                          Interludiu tastat si ne-reverificat de marqui//

The Dark Knight Rises - Prologue (First 7 Minutes of the Movie)

PS: Daca nu merge video-ul linkul original e aici

No comments:

Post a Comment